fredag 12 december 2008

YTTERLIGARE EN GRÖN JUL....NÄ !




Läste i tidningen Expressen för ett tag sen att vi skulle få en GRÖN jul, men jag tror inte på det riktigt längre, det har nu snöat i stort sett hela tiden i 3 dagar idag är det kramsnö som ramlar ner och tidigare har det bara varit lös snö...sån snö som man i stort sett kan blåsa bort :)




Bakade knäck minus nötter igår och det blev jättegott, åt knäck tills jag trodde jag skulle kräkas, men ändå var det svårt att låta bli att BARA ta en till.


Min knäck är inte som andras knäck eftersom jag lät den stå ute efter att dom stelnat i kylskåpet så är dom MJUKA och det är gott, men dom sätter ihop sig med varandra och det är lite mindre kul...för när man bara ska ta 1 så får man 5.




Övar fortfarande på låtarna som jag skrev om tidigare i bloggen, det tråkiga är när man tar fram tabs för att veta hur man ska spela bas och så stämmer det inte, en dag ska jag dock bli lika bra som David Derosiers (Simple Plan) han är inte bara duktig på att spela bas han är ju söt som socker...




Det är skönt att man kan tycka så utan att få en svartsjuk sambo *hihi*




Idag måste jag in till stan igen och köpa ljus till granen och jag vet fan inte om det är så att det blir billare och köpa en ny slinga än att lösa ljus, får fundera ett tag.




Igår jobbade min ÄLSKLING sin sista dag innan hans ledighet på 28 dagar och just nu ligger han och katterna och trynar i sängen, han kom ju hem klockan 06:00 imorse.


Over and out...for now




1 kommentar:

Marie-Louise sa...

Ser du ut som en knäck hela du nu? ;-) Låter gott, ska nog fixa lite julgodis med barnen nästa helg. Här i söder är vi vana vid grön jul förresten.......Har regnat i flera dagar.
Kram!